Health, Beauty

:DIMSUM (SIEW MAI) AIR TANGAN KJEE

:DIMSUM (SIEW MAI) AIR TANGAN KJEE

Date: 2017-06-21 05:57

Video «Berapa kg turun diet kopi ijo dlm seminggu»

Dilema hebat bagi kaum wanita selepas bersalin adalah memikirkan cara nak kurus walau pun anak masih menyusu badan. Jangan risau, anda boleh cuba pratikkan langkah ini tanpa menjejaskan penghasilan susu, jom semak!

Kenapa berat badan susah nak turun walaupun kerap bersenam

Assalam. Prof, kena bersenam ke? Huhu. Bab makan ni, insyallah sy sedia berkesanggupan. Sehabis baik. Tp klo bab senam ni. Dia pny liat mcm syaiton! haha. Kalau kalau perlu, mmg perlu segigih normal ke? Ke.. minimal shj.

Pengalaman bercuti di Kuching, Sarawak - Day 1 | ! nama

alhamdulillah..turun 9kg dalam masa 7 hari pening masa awal7 buat yang penting xde ketar7 pun walau tak makan nasi.

Kepentingan Senaman | Strength Sifoo

Sedap tu Kak Jee..kami sekeluarga peminat tegar dimsum disebabkan hubby berbangsa cina. macam yang kak jee kata hanya restoran dihotel7 besar saja yamg jual dimsum kenalah buat sendiri. Ros pun ada banyak kali poskan resepi pelbagai dimsum diblog. Puas hatikan buat sendiri.

Salam DR
Sy nk bertnya. Apa hukum puasa wanita mgandung yang menjalani scan lalu jln bwh? Kandungan baru 9mgu.
Batal or x puasanya?
Tq Dr

Saya amat berharap, Dr Zubaidi dpt nasihatkan saya perlukah puasa kalau betul7 penat dan tak berdaya(shingga pening dan tak pass urine more than 9hours).

Sementara itu, kita mengetahui bahawa pengambilan makanan seimbang memastikan segala nutrien serta khasiat yang berguna kepada tubuh badan anda dapat dibekalkan dalam kuantiti yang betul dan cukup bagi memastikan badan anda menyerap kesemua khasiat-khasiat penting tersebut.

Itu memang boleh, tetapi semasa otot-otot dalam tubuh badan anda berkembang apabila anda pergi ke gym dan melakukan senaman atau fizikal aktiviti, lemak berlebihan di atas otot-otot tubuh pun mengembang dan membuat tubuh anda senang menjadi letih, lemah dan lesu.

Alhamdulillah and Thank you for that experience :)
im happy for you kak Suzanna..
jom kita share benda7 positif macam ni pada kawan7 diluar sana yang sama7 mahukan perubahan positif :)

Dr zubaidi: Puan dikategorikan sebagai pesakit (asthma) dan tidak boleh meneruskan puasa kerana penyakit (perlu makan ubat). Oleh itu termasuk orang yang dibenarkan meninggalkan puasa. Wajib ganti puasa saja. Muntah dengan tidak sengaja (disebabkan penyakit) tidak membatalkan puasa, tetapi jika puan merasakan puan mengalami keletihan yang keterlaluan maka bolehlah berbuka puasa, dan wajib ganti tanpa perlu bayar fidyah.

«Berapa kg turun diet kopi ijo dlm seminggu » in pictures. Photo «Berapa kg turun diet kopi ijo dlm seminggu».

© Copyright 2017. Health, Beauty